Enseñar distinto (Rexistro nro. 1093862)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02410nam a2200241 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 240205s20222023sp ||||f |||| ||| ||spa d |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | M-10821-2022 |
ISBN | |
ISBN | 9788412533606 |
CDU | |
CDU | 37 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Furman, Melina |
-- | 83909 |
Termo indicativo de función | autor/a |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Enseñar distinto |
Resto do título | : Guía para innovar sin perderse en el camino |
EDICIÓN | |
Edición | 2ª |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | Madrid |
Editorial | : Siglo Veintiuno |
Data de publicación | , marzo de 2023 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 350 pp. |
Dimensións | ; 23 cm. |
MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | Educación que aprende |
RESUMO | |
Resumo | Canto tempo dedicamos a estudar e ata a ensinar temas que non terminamos de entender? A repetir“como papagaios”? Canto do traballo escolar está dedicado a producir coñecemento inerte, ese que queda no arcón da memoria pero logo non logramos usar? E que podemos facer para evitalo? Como aproveitar os moitos anos en que temos a mozas, mozos, adolescentes e mozos na educación formal? Como darlles ferramentas e espertarlles o desexo e a vontade para seguir aprendendo durante toda a vida? En definitiva: como ensinar distinto? Coa meta na aprendizaxe profunda, Ensinar distinto propón un percorrido substancioso que abarca tanto os grandes desafíos como as situacións do día a día dos educadores de todos os niveis; un percorrido cheo de estratexias e exemplos que traducen un sólido coñecemento do campo teórico en consellos de ensino. Paso a paso, enfoca que ensinar, como priorizar contidos, como motivar aos estudantes e planificar secuencias que lles dean protagonismo. Facer boas preguntas e crear rutinas de pensamento son premisas fundamentais neste camiño, así como promover a metacognición e ofrecer un feedback valioso. Para chegar a porto, por fin, non é posible eludir a avaliación tan temida; a boa noticia é que, ben pensada, é unha excelente aliada para a aprendizaxe. Cunha mirada creativa e sensata, rigorosa e fresca, a recoñecida experta en formación docente Melina Furman abre o puño e regálanos un enorme tesouro de ferramentas concretas para potenciarnos como docentes transformadores. Buscando ensinar distinto a como ensinabamos onte, nun camiño de mellora continua. Desde onde estamos, co que sabemos e co que temos. Para que, desde aí, podamos ir moito máis lonxe. |
DESTINATARIOS | |
Nota de audiencia | 1º-2º BAC |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Educación: estratexias e exemplos |
-- | 164704 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Enseñanza |
-- | 32416 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Motivación |
-- | 25493 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Axel Rivas |
-- | 164705 |
Termo indicativo de función | prologuista |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da signatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Tipo de ítem de Koha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CEIP Plurilingüe O Sello | CEIP Plurilingüe O Sello | Sala préstamo | 2024-05-15 | PFPP | 37 | ens | 37 FUR ens | PEC103000006405 | 2024-05-15 | Préstamo especial | |||||||
CEIP Plurilingüe nº 2 | CEIP Plurilingüe nº 2 | Sala préstamo | 2024-09-17 | DONACIÓN | 4 | ens | 1 | 4 FUR ens | PEC180000013569 | 2024-09-17 | 2024-09-17 | Prestable | |||||
CEP Plurilingüe Pedro Caselles Beltrán | CEP Plurilingüe Pedro Caselles Beltrán | 2024-10-08 | 37 | ens | 37 FUR ens | PEB015000007940 | 2024-10-08 | Préstamo especial | |||||||||
CPR Plurilingüe Maria Assumpta | CPR Plurilingüe Maria Assumpta | 2024-04-16 | 37 | ens | 37 FUR ens | CEH042000000415 | 2024-04-16 | Prestable | |||||||||
IES Primeiro de Marzo | IES Primeiro de Marzo | Sala profesorado | 2024-06-11 | PFPP 23/24 | 37 | ens | 37 FUR ens | PED045000016168 | 2024-06-11 | Prestable | |||||||
IES San Paio | IES San Paio | Sala préstamo | 2024-02-05 | Plambe | 37 | ens | 1 | 37 FUR ens | PED056000016415 | 2024-03-11 | 2024-02-16 | Prestable |