Vista normal Vista MARC Vista ISBD

PROGRESINT / 25. Estrategias de cálculo y resolución de problemas : Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz; José Luis Galve Manzano

por Yuste Hernanz, Carlos [autor/a]; Galve Manzano, José Luis [autor/a].
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries: PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) ; 25.Editor: Madrid : Editorial CEPE , 2000 Descrición: 112 p. il. b/n ; 30 cm.ISBN: 8478691731.Materia(s): Orientación psicopedagóxica -- Estimulación da intelixencia | Psicoloxía da aprendizaxe -- Psicoloxía evolutiva | Competencia matemática -- Cálculo e resolución de problemas | Dpto. OrientaciónRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña
Contido:
Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo: - Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional. - Comprensión da Linguaxe. - Velocidade lectora. - Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais. - Pensamiento Creativo. - Atención-Observación - Estratexias de Aprendizaxe.
Resumo: En Progresint 25 trabállase con problemas de cambio, de reducción á unidade, de comparación, de movemento-distancia, táboas de doble entrada…
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica URL Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES Primeiro de Marzo
Sala préstamo
Dispoñible PED045000002691

Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora. Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.
PROGRESINT está considerado como un programa integrador das aportacións da psicometría, o cognitivismo actual, a psicoloxía da aprendizaxe ou a psicoloxía evolutiva.

Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo: - Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional. - Comprensión da Linguaxe. - Velocidade lectora. - Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais. - Pensamiento Creativo. - Atención-Observación - Estratexias de Aprendizaxe.

En Progresint 25 trabállase con problemas de cambio, de reducción á unidade, de comparación, de movemento-distancia, táboas de doble entrada…

Coa tecnoloxía Koha