PROGRESINT / 24. Comprensión del lenguaje : Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz
por Yuste Hernánz, Carlos [autor/a]
; YUSTE HERNÁNZ, CARLOS
.
Tipo: ![materialTypeLabel](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | URL | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES Primeiro de Marzo Sala préstamo | D O | Dispoñible | PED045000002928 |
|
Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora.
Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.
Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo:
- Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional.
- Comprensión da Linguaxe.
- Velocidade lectora.
- Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais.
- Pensamiento Creativo.
- Atención-Observación
- Estratexias de Aprendizaxe.
En Progresint 24 coménzase traballando o sentido de múltiples relacións entre os conceptos e ensínase a distinguilas, para seguir con relacións de sinonimia, de antonimia, de clasificación de conceptos, órdenes verbais complexas, relacións analóxicas e uso de metáforas e rematar coa comprensión de oracións e parágrafos.