Vista normal Vista MARC Vista ISBD

PROGRESINT / 24. Comprensión del lenguaje : Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz

por Yuste Hernánz, Carlos [autor/a]; YUSTE HERNÁNZ, CARLOS.
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries: PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) ; 24.Editor: Madrid : Editorial CEPE , 1999 Descrición: 112 p. ; 30 cm.ISBN: 8478691979.Materia(s): Orientación psicopedagóxica -- Estimulación da intelixencia | Psicoloxía da aprendizaxe -- Comprensión da linguaxe | Competencias lingüísticas -- Comprensión lectora | Técnicas de aprendizaxe -- Relación entre conceptos | Titorías -- Materiais didácticos | Dpto. OrientaciónRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña
Contido:
Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo: - Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional. - Comprensión da Linguaxe. - Velocidade lectora. - Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais. - Pensamiento Creativo. - Atención-Observación - Estratexias de Aprendizaxe.
Resumo: En Progresint 24 coménzase traballando o sentido de múltiples relacións entre os conceptos e ensínase a distinguilas, para seguir con relacións de sinonimia, de antonimia, de clasificación de conceptos, órdenes verbais complexas, relacións analóxicas e uso de metáforas e rematar coa comprensión de oracións e parágrafos.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica URL Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES Primeiro de Marzo
Sala préstamo
D O Dispoñible PED045000002928

Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora.
Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.

Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo:
- Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional.
- Comprensión da Linguaxe.
- Velocidade lectora.
- Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais.
- Pensamiento Creativo.
- Atención-Observación
- Estratexias de Aprendizaxe.

En Progresint 24 coménzase traballando o sentido de múltiples relacións entre os conceptos e ensínase a distinguilas, para seguir con relacións de sinonimia, de antonimia, de clasificación de conceptos, órdenes verbais complexas, relacións analóxicas e uso de metáforas e rematar coa comprensión de oracións e parágrafos.

Coa tecnoloxía Koha