000 | 02410nam a2200241 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 240205s20222023sp ||||f |||| ||| ||spa d | ||
017 | _aM-10821-2022 | ||
020 | _a9788412533606 | ||
080 | _a37 | ||
100 |
_aFurman, Melina _eaut _983909 |
||
245 |
_aEnseñar distinto _b: Guía para innovar sin perderse en el camino |
||
250 | _a2ª | ||
260 |
_aMadrid _b: Siglo Veintiuno _c, marzo de 2023 |
||
300 |
_a350 pp. _c; 23 cm. |
||
490 | _aEducación que aprende | ||
520 | 3 | _aCanto tempo dedicamos a estudar e ata a ensinar temas que non terminamos de entender? A repetir“como papagaios”? Canto do traballo escolar está dedicado a producir coñecemento inerte, ese que queda no arcón da memoria pero logo non logramos usar? E que podemos facer para evitalo? Como aproveitar os moitos anos en que temos a mozas, mozos, adolescentes e mozos na educación formal? Como darlles ferramentas e espertarlles o desexo e a vontade para seguir aprendendo durante toda a vida? En definitiva: como ensinar distinto? Coa meta na aprendizaxe profunda, Ensinar distinto propón un percorrido substancioso que abarca tanto os grandes desafíos como as situacións do día a día dos educadores de todos os niveis; un percorrido cheo de estratexias e exemplos que traducen un sólido coñecemento do campo teórico en consellos de ensino. Paso a paso, enfoca que ensinar, como priorizar contidos, como motivar aos estudantes e planificar secuencias que lles dean protagonismo. Facer boas preguntas e crear rutinas de pensamento son premisas fundamentais neste camiño, así como promover a metacognición e ofrecer un feedback valioso. Para chegar a porto, por fin, non é posible eludir a avaliación tan temida; a boa noticia é que, ben pensada, é unha excelente aliada para a aprendizaxe. Cunha mirada creativa e sensata, rigorosa e fresca, a recoñecida experta en formación docente Melina Furman abre o puño e regálanos un enorme tesouro de ferramentas concretas para potenciarnos como docentes transformadores. Buscando ensinar distinto a como ensinabamos onte, nun camiño de mellora continua. Desde onde estamos, co que sabemos e co que temos. Para que, desde aí, podamos ir moito máis lonxe. | |
521 | _aBAC | ||
650 |
_aEducación: estratexias e exemplos _9164704 |
||
650 |
_aEnseñanza _932416 |
||
650 |
_aMotivación _925493 |
||
700 |
_aAxel Rivas _eaui _9164705 |