Yuste Hernanz, Carlos
PROGRESINT / 25. Estrategias de cálculo y resolución de problemas : Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz; José Luis Galve Manzano - Madrid : Editorial CEPE , 2000 - 112 p. il. b/n ; 30 cm. - PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) ; 25 .
Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora. Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.
PROGRESINT está considerado como un programa integrador das aportacións da psicometría, o cognitivismo actual, a psicoloxía da aprendizaxe ou a psicoloxía evolutiva.
Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo: - Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional. - Comprensión da Linguaxe. - Velocidade lectora. - Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais. - Pensamiento Creativo. - Atención-Observación - Estratexias de Aprendizaxe.
En Progresint 25 trabállase con problemas de cambio, de reducción á unidade, de comparación, de movemento-distancia, táboas de doble entrada…
8478691731
Orientación psicopedagóxica--Estimulación da intelixencia
Psicoloxía da aprendizaxe--Psicoloxía evolutiva
Competencia matemática--Cálculo e resolución de problemas
Dpto. Orientación
371.311:517
PROGRESINT / 25. Estrategias de cálculo y resolución de problemas : Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz; José Luis Galve Manzano - Madrid : Editorial CEPE , 2000 - 112 p. il. b/n ; 30 cm. - PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) ; 25 .
Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora. Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.
PROGRESINT está considerado como un programa integrador das aportacións da psicometría, o cognitivismo actual, a psicoloxía da aprendizaxe ou a psicoloxía evolutiva.
Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo: - Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional. - Comprensión da Linguaxe. - Velocidade lectora. - Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais. - Pensamiento Creativo. - Atención-Observación - Estratexias de Aprendizaxe.
En Progresint 25 trabállase con problemas de cambio, de reducción á unidade, de comparación, de movemento-distancia, táboas de doble entrada…
8478691731
Orientación psicopedagóxica--Estimulación da intelixencia
Psicoloxía da aprendizaxe--Psicoloxía evolutiva
Competencia matemática--Cálculo e resolución de problemas
Dpto. Orientación
371.311:517